/*cookies*/ /*em personalizar-avançadas-css tem mais partes. Bolachas/

sexta-feira, 19 de abril de 2019

What can I do when I can't stop loving yoy

Am I dumb for loving you?
Is it wrong to keep these feelings?
What can I do when I can't stop loving yoy?
Should I wait...? Should I let go...?
Which one is more painful?
Which one is the best way?
In the end, will it be worth it?
Is it love? Is it something else?
Am I being too much delusional?
Am I a fool for wanting to believe you?
Do you want to be specially with me?
Or you just "don't mind" it...?
I know about myself (do i?),
But what about you?
I want you to want me...
I want you to look up for me...
If I was gone, would you notice it?
Would you try to go after me...?

¿Do you...
...Love me?

1 comentário:

  1. OI Ani!
    Primeiramente, obrigada pelo comentário lá no Hishoku <3
    Amor é uma coisa que né, às vezes é ótima e às vezes coloca a gente pra baixo. Achei lindo o poema, a princípio achei que era alguma letra de música, mas por fim só espero que pra quem quer que seja, que esse sentimento de insegurança não fique muito tempo contigo (ou que não seja tão biográfico como eu imaginei, ao menos). Espero que tudo se resolve para algo mais leve e melhor possível!
    Beijinhos :*

    ResponderEliminar

A sua opinião é sempre importante! ^-^

Seguidores